Over het thema
“Persoonlijk ben ik dol op aardbeien met slagroom, maar …ik heb ontdekt dat vissen om de een of andere reden de voorkeur geven aan wormen. Dus als ik ging vissen dacht ik niet aan wat IK graag lustte, maar aan wat ZIJ op prijs stelden. Ik gebruikte geen stukjes aardbei met slagroom als aas, maar liet een regenworm of een sprinkhaan voor hun neus bungelen en zei: "Zou je niet een lekker hapje lusten?" Waarom zouden we niet op dezelfde nuchtere manier denken als we gaan vissen op mensen?”
Uit Carnegie's meesterwerk: "How to win friends and influence people".
De Nederlandse vertaling ("beinvloedt") heeft voor velen een negatieve connotatie, zoals Lieve Vander Linden terecht vindt. Adrien Willems suggereert “een band creëren” als betere vertaling. 
Praktische en direct toepasbare suggesties op zakelijk, sociaal en huiselijk vlak. 

Over het online netwerkevent
"warm", "ongedwongen", "authentieke gesprekken met ondernemende intra- en entrepreneurs".
Dat zeggen deelnemers over Netwerkers online. 
Je smeedt er snel banden dankzij de open, verwelkomende sfeer en de ik-gun-een-ander-ook-iets mindset. Dat doe je door te luisteren naar elkaars uitdagingen. 

Nog 13 plaatsen.

Doelgroep
ondernemende entrepreneurs en intrapreneurs uit vooral Vlaanderen

Schema
19:00 al welkom
19:15 Stijn Van Der Meulen geeft praktische tips uit het boek met voorbeeldsituaties bv hoe stel je open vragen? Wanneer stel je gesloten vragen? 
20:00 4 rondes van 20 minuten met 4 per kamer (thema is telkens 1 eigenschap van succes, met een fan van Carnegie als gespreksleider)
22:00 langere gesprekken voor wie nog wil blijven

Plaats
online, vanuit uw kot

Prijzen
Betaal per keer, met een beurtenkaart of gratis als lid. 
Klik hier voor info over een 5-beurtenkaart of lidmaatschap
Je wil je als Nederlands bedrijf inschrijven? Stuur een mail naar info@netwerkers.be